Klachtenregeling

Klachten?

De meeste patiënten zijn tevreden over hun prothese. Tóch kan het wel eens gebeuren dat u vindt dat u onjuist bent geïnformeerd of behandeld. Het is belangrijk dat u dit met uw tandprotheticus bespreekt zodat dit door ons opgelost kan worden.

Een gesprek met uw tandprotheticus kan vaak verheldering geven. U kunt uw probleem kenbaar maken en uw tandprotheticus krijgt de mogelijkheid om het hoe en waarom van de behandeling en gang van zaken uit te leggen. Meestal is een gesprek afdoende en wordt samen tot een oplossing gekomen.

Neem contact op met één van onze medewerkers voor het maken van een afspraak.

 

Uw mening telt

Wij horen graag hoe u uw bezoek in onze praktijk heeft ervaren. Uw reactie is heel waardevol: daarmee kunnen wij onze zorg en service richting u verbeteren. Wilt u suggesties of complimenten aan ons doorgeven? In de praktijk is het mogelijk om een klanttevredenheidsonderzoek in te vullen (dit kan ook anoniem). Alvast bedankt namens het team Verberkt!

 

ONT klachtenregeling

Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn, dan verwijzen wij u graag door naar de website van het ONT.